Әдістемелік жұмыстар - КГУ "Гимназия №1 имени Алихана Бокейханова отдела образования акимата города Тараз" https://1-taraz.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - КГУ "Гимназия №1 имени Алихана Бокейханова отдела образования акимата города Тараз" DataLife Engine ВАКАНСИЯ https://1-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/983-vakansija.html https://1-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/983-vakansija.html 1.Мекеменің мекенжайы: Тараз қаласы Пушкин көшесі №15, тел.: 43-34-92, taraz_1@mail.kz, 080012;
2.Педагог лауазымына бос/уақытша бос орындар:
• Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі – 32 сағат, 2 уақытша орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі – 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Тарих мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Тарих мұғалімі – 48 сағат, 3 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 32 сағат, 2 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• География мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Биология мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Химия және биология мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Физика мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Физика мұғалімі - 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Көркем еңбек мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Көркем еңбек мұғалімі – 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Музыка пәнінің мұғалімі – 8 сағат, (қосалқы қызметкер), (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 0,5 жүктеме, уақытша орын (қазақ және орыс тілін еркін меңгерген маман), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі -5 жылдан кем емес, санаты – педагог-сарапшы санатынан төмен емес, еңбек ақысы – 200 000 тг жоғары;
• Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 1 жүктеме, тұрақты орын (қазақ және орыс тілін еркін меңгерген маман), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі -5 жылдан кем емес, санаты – педагог-сарапшы санатынан төмен емес, еңбек ақысы – 200 000 тг жоғары.
3.Кандидатқа қойылатын біліктілік талаптар:
Лауазымдық міндеттері:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
ата-аналарға кеңес береді;
кәсіби құзыреттілікті арттырады;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика мен психология;
пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
4.Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 01.08-09.08 аралығы.
Конкурстық Комиссияның құжаттарды қарау уақыты: 14-15.08.2023 жыл сағат 11.00.
5. Конкурсқа қажетті құжаттар тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90%сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.

]]>
1.Мекеменің мекенжайы: Тараз қаласы Пушкин көшесі №15, тел.: 43-34-92, taraz_1@mail.kz, 080012;
2.Педагог лауазымына бос/уақытша бос орындар:
• Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі – 32 сағат, 2 уақытша орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі – 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Тарих мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Тарих мұғалімі – 48 сағат, 3 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 32 сағат, 2 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Математика мұғалімі - 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• География мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Биология мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Химия және биология мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Физика мұғалімі - 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Физика мұғалімі - 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Көркем еңбек мұғалімі – 16 сағат, 1 тұрақты орын (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Көркем еңбек мұғалімі – 16 сағат, 1 уақытша орын (оқыту тілі - орысша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі –талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Музыка пәнінің мұғалімі – 8 сағат, (қосалқы қызметкер), (оқыту тілі - қазақша), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі - талап етілмейді, санаты – Педагог, еңбек ақысы – 150 000 тг жоғары;
• Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 0,5 жүктеме, уақытша орын (қазақ және орыс тілін еркін меңгерген маман), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі -5 жылдан кем емес, санаты – педагог-сарапшы санатынан төмен емес, еңбек ақысы – 200 000 тг жоғары;
• Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары – 1 жүктеме, тұрақты орын (қазақ және орыс тілін еркін меңгерген маман), білімі – жоғары педагогикалық, еңбек өтілі -5 жылдан кем емес, санаты – педагог-сарапшы санатынан төмен емес, еңбек ақысы – 200 000 тг жоғары.
3.Кандидатқа қойылатын біліктілік талаптар:
Лауазымдық міндеттері:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
ата-аналарға кеңес береді;
кәсіби құзыреттілікті арттырады;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика мен психология;
пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
4.Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 01.08-09.08 аралығы.
Конкурстық Комиссияның құжаттарды қарау уақыты: 14-15.08.2023 жыл сағат 11.00.
5. Конкурсқа қажетті құжаттар тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90%сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.

]]>
admin Fri, 15 Sep 2023 19:20:55 +0600
Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің пәндік апталығы https://1-taraz.mektebi.kz/main/873-bastauysh-synyp-malmdern-dstemelk-brlestgn-pndk-aptalyy.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/873-bastauysh-synyp-malmdern-dstemelk-brlestgn-pndk-aptalyy.html
 


 
      Ғасырдан аса тарихы бар алтын ұямызда қаншама білікті ұстаздар жұмыс жасап, гимназияның тірегі болып келеді. Осындай ұлағатты ұстаздардың білім-біліктілігі 3 мен 14 қазан аралығында өткен апталық барысында шыңдала түсті. Апталығымыз концерттік бағдарламамен басталып, кәсіби ұжым әр алуан іс-шаралар ұйымдастырып, өткізген ашық сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарын таразылады. Дарынды жастарға сапалы білім, саналы тәрбие беріп келе жатқан қара шаңырақтың білім кеңістігіндегі игі бастамалары мен өткізген сабақтары жоғары бағаланды. Оқушыларымыз ашық сабақтарға белсене қатысып, үзіліс уақытында берілген сөзжұмбақтар мен ребустарды шешіп, жан-жақты ізденуде болды.
   Сан түрлі көрмелер өткізіліп апталығымыздың көркін көркейте түсті. Апталыққа сәйкес байқаулар ұйымдастырылып, байқаудың ережесіне сәйкес түрлі кезеңдерден сүрінбей өткен оқушыларға І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар беріліп, марапатталды. Жоғарғы санатты мұғалімдердің сабақтарына жас буын қатысып, тәжірибелерін толықтырды. Апталықтың соңғы күнінде Асел Оралхановна өз сыныбымен ертегі әлеміне саяхаттатып, концерттік бағдарламамен жоғарғы деңгейде апталығымыз жабылды.
     «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім – мектептің жүрегі»,- деп Ыбырай Алтынсарин айтқандай білікті де білімді ұстаздары бар, саналы да салихалы жастары бар гимназия талай ғасыр куәсі боларына  сенімім мол.
                                                                                                
                         

                                                                                                       Бастауыш сынып мұғалімі: Орал Ә.Б.
]]>

 


 
      Ғасырдан аса тарихы бар алтын ұямызда қаншама білікті ұстаздар жұмыс жасап, гимназияның тірегі болып келеді. Осындай ұлағатты ұстаздардың білім-біліктілігі 3 мен 14 қазан аралығында өткен апталық барысында шыңдала түсті. Апталығымыз концерттік бағдарламамен басталып, кәсіби ұжым әр алуан іс-шаралар ұйымдастырып, өткізген ашық сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарын таразылады. Дарынды жастарға сапалы білім, саналы тәрбие беріп келе жатқан қара шаңырақтың білім кеңістігіндегі игі бастамалары мен өткізген сабақтары жоғары бағаланды. Оқушыларымыз ашық сабақтарға белсене қатысып, үзіліс уақытында берілген сөзжұмбақтар мен ребустарды шешіп, жан-жақты ізденуде болды.
   Сан түрлі көрмелер өткізіліп апталығымыздың көркін көркейте түсті. Апталыққа сәйкес байқаулар ұйымдастырылып, байқаудың ережесіне сәйкес түрлі кезеңдерден сүрінбей өткен оқушыларға І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдар беріліп, марапатталды. Жоғарғы санатты мұғалімдердің сабақтарына жас буын қатысып, тәжірибелерін толықтырды. Апталықтың соңғы күнінде Асел Оралхановна өз сыныбымен ертегі әлеміне саяхаттатып, концерттік бағдарламамен жоғарғы деңгейде апталығымыз жабылды.
     «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім – мектептің жүрегі»,- деп Ыбырай Алтынсарин айтқандай білікті де білімді ұстаздары бар, саналы да салихалы жастары бар гимназия талай ғасыр куәсі боларына  сенімім мол.
                                                                                                
                         

                                                                                                       Бастауыш сынып мұғалімі: Орал Ә.Б.
]]>
admin Sat, 15 Oct 2022 16:06:28 +0600
ПЛАН руководства и контроля гимназии №1, на сентябрь месяц 2022-2023 уч.год https://1-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/801-plan.html https://1-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/801-plan.html ]]> ]]> admin Fri, 09 Sep 2022 14:02:17 +0600 Совершенствование работы классного руководителя через освоение компетентностного подхода в воспитании обучающихся https://1-taraz.mektebi.kz/main/756-sovershenstvovanie-raboty-klassnogo-rukovoditelja-cherez-osvoenie-kompetentnostnogo-podhoda-v-vospitanii-obuchajuschihsja.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/756-sovershenstvovanie-raboty-klassnogo-rukovoditelja-cherez-osvoenie-kompetentnostnogo-podhoda-v-vospitanii-obuchajuschihsja.html

С целью повышения профессионального мастерства и престижа работы классных руководителей, выявления талантливых педагогов, развития познавательной активности была проведена неделя классных руководителей с 3.05.2022 по 14.05.2022г. в КГУ «Гимназия №1 им. А.Бокейханова». 

     Тема недели: Совершенствование работы классного руководителя через освоение компетентностного подхода в воспитании обучающихся.

     Целью недели являлась разработка приемов и методов, направленных на воспитание творческого, самостоятельного, ответственного, коммуникабельного человека через компетентностный подход. 

      Задачи, которые стояли перед учителями:

-сформировать список ключевых компетенций и рекомендаций по их усвоению в воспитательном процессе;

-разработать формы и методы формирования ключевых компетентностей как: учебно-познавательной, ценностно-смысловой, коммуникативной, общекультурной, информационной.

       В рамках недели были проведены все запланированные мероприятия, направленные на активизацию деятельности учащихся, использование информационных технологий и развитие творческого потенциала учеников, привитие интереса к внеклассным мероприятиям, стимулирование поисковой и деятельности.



Для молодых специалистов были организованы коучинги. Коучинг на тему: «Трудности начинающегося классного руководителя». Провели учителя начальной школы: Ералиева Г.А., Үшкемпір А. Н.,Садыбаева И. С., Бегулиева Т. М., Таванова Г. Б., Дрыгина В.В.,    

Корпебаева А.О. 

Кириллова Р.У., Русина А.А., Чекирда Е.С., Бекмаханов Б.С. провели коучинг на тему: «Роль классного руководителя в становлении классного коллектива и его влияние на формирование личности каждого ученика».

Благодарим всех классных руководителей за проведённые мероприятия и обучающихся за активное участие в них. 

Учитель русского языка и литературы: Предигер Ирина Владимировна



]]>

С целью повышения профессионального мастерства и престижа работы классных руководителей, выявления талантливых педагогов, развития познавательной активности была проведена неделя классных руководителей с 3.05.2022 по 14.05.2022г. в КГУ «Гимназия №1 им. А.Бокейханова». 

     Тема недели: Совершенствование работы классного руководителя через освоение компетентностного подхода в воспитании обучающихся.

     Целью недели являлась разработка приемов и методов, направленных на воспитание творческого, самостоятельного, ответственного, коммуникабельного человека через компетентностный подход. 

      Задачи, которые стояли перед учителями:

-сформировать список ключевых компетенций и рекомендаций по их усвоению в воспитательном процессе;

-разработать формы и методы формирования ключевых компетентностей как: учебно-познавательной, ценностно-смысловой, коммуникативной, общекультурной, информационной.

       В рамках недели были проведены все запланированные мероприятия, направленные на активизацию деятельности учащихся, использование информационных технологий и развитие творческого потенциала учеников, привитие интереса к внеклассным мероприятиям, стимулирование поисковой и деятельности.



Для молодых специалистов были организованы коучинги. Коучинг на тему: «Трудности начинающегося классного руководителя». Провели учителя начальной школы: Ералиева Г.А., Үшкемпір А. Н.,Садыбаева И. С., Бегулиева Т. М., Таванова Г. Б., Дрыгина В.В.,    

Корпебаева А.О. 

Кириллова Р.У., Русина А.А., Чекирда Е.С., Бекмаханов Б.С. провели коучинг на тему: «Роль классного руководителя в становлении классного коллектива и его влияние на формирование личности каждого ученика».

Благодарим всех классных руководителей за проведённые мероприятия и обучающихся за активное участие в них. 

Учитель русского языка и литературы: Предигер Ирина Владимировна



]]>
admin Mon, 16 May 2022 10:33:54 +0600
Предметная неделя методического объединения учителей математики, информатики и физики https://1-taraz.mektebi.kz/main/744-predmetnaja-nedelja-metodicheskogo-obedinenija-uchitelej-matematiki-informatiki-i-fiziki.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/744-predmetnaja-nedelja-metodicheskogo-obedinenija-uchitelej-matematiki-informatiki-i-fiziki.html

Для успешного овладения учебным материалом большое значение имеет заинтересованность учащихся. Развитие интереса к предмету – одна из основных задач, стоящих перед учителем. Некоторым учащимся вполне достаточно радости, получаемой от решения задачи, примера, чтобы появился интерес к точным наукам. Но есть ученики, у которых вызвать интерес к предмету можно лишь только с помощью дополнительной работы. Это и небольшие отступления на уроке, в которых учащимся сообщаются исторические сведения, софизмы, задачи практического содержания. Но наряду с этим просто необходима внеклассная работа по предмету, проводимая во внеурочное время. Формы проведения могут быть достаточно разнообразными. Одной из таких форм внеклассной работы является проведение предметной декады.

      Проведение предметных недель в нашей школе стало традицией. В этом году декада в школе проходила с 4 апреля по 14 апреля 2022 года. Дата приурочена к дню Космонавтики-12 апреляТема методической декады: «Применение функциональной грамотности на уроках естественно-математического  цикла». 

       Началась декада с трансляции презентации МО в холле школы. Презентация содержала информацию об учителях методического объединения; видеоролики с выступлением учеников и их достижений. Был оформлен стенд с рисунками учащихся к конкурсу рисунков, посвященных Дню Космонавтики (учитель Помашева Г.Р.). Учащиеся средних классов под руководством учителя информатики Ерпаизовой К.Е. посетили кабинет робототехники.

         Предметная неделя методического объединения учителей математики, информатики и физики достигла своей цели. Каждый учитель провел  открытый урок и внеклассное мероприятие в параллели. На уроках учителя применили различные виды работ, соответствующие требованиям обновленного содержания современного образования такие как: индивидуальная, групповая, парная работа с одаренными и слабоуспевающими детьми. Использовались технологии критического мышления, проектная деятельность, игровые технологии, технология сотрудничества, модульная технологии, решение проектных задач (PISA)

На всех открытых уроках учителя показали свой профессионализм, умение владеть аудиторией, налаживать быстрый контакт с детьми и получать обратную связь. Декада завершилась праздничным КВНом среди 8-х классов. 

                                 Руководитель МО МИФ: Джандыбаева З.Б,

                                                Учитель физики
]]>

Для успешного овладения учебным материалом большое значение имеет заинтересованность учащихся. Развитие интереса к предмету – одна из основных задач, стоящих перед учителем. Некоторым учащимся вполне достаточно радости, получаемой от решения задачи, примера, чтобы появился интерес к точным наукам. Но есть ученики, у которых вызвать интерес к предмету можно лишь только с помощью дополнительной работы. Это и небольшие отступления на уроке, в которых учащимся сообщаются исторические сведения, софизмы, задачи практического содержания. Но наряду с этим просто необходима внеклассная работа по предмету, проводимая во внеурочное время. Формы проведения могут быть достаточно разнообразными. Одной из таких форм внеклассной работы является проведение предметной декады.

      Проведение предметных недель в нашей школе стало традицией. В этом году декада в школе проходила с 4 апреля по 14 апреля 2022 года. Дата приурочена к дню Космонавтики-12 апреляТема методической декады: «Применение функциональной грамотности на уроках естественно-математического  цикла». 

       Началась декада с трансляции презентации МО в холле школы. Презентация содержала информацию об учителях методического объединения; видеоролики с выступлением учеников и их достижений. Был оформлен стенд с рисунками учащихся к конкурсу рисунков, посвященных Дню Космонавтики (учитель Помашева Г.Р.). Учащиеся средних классов под руководством учителя информатики Ерпаизовой К.Е. посетили кабинет робототехники.

         Предметная неделя методического объединения учителей математики, информатики и физики достигла своей цели. Каждый учитель провел  открытый урок и внеклассное мероприятие в параллели. На уроках учителя применили различные виды работ, соответствующие требованиям обновленного содержания современного образования такие как: индивидуальная, групповая, парная работа с одаренными и слабоуспевающими детьми. Использовались технологии критического мышления, проектная деятельность, игровые технологии, технология сотрудничества, модульная технологии, решение проектных задач (PISA)

На всех открытых уроках учителя показали свой профессионализм, умение владеть аудиторией, налаживать быстрый контакт с детьми и получать обратную связь. Декада завершилась праздничным КВНом среди 8-х классов. 

                                 Руководитель МО МИФ: Джандыбаева З.Б,

                                                Учитель физики
]]>
admin Fri, 15 Apr 2022 09:47:32 +0600
«Формирование педагогической компетентности, как необходимое условие для развития личностного, творческого и эстетического потенциала обучающихся» https://1-taraz.mektebi.kz/main/742-formirovanie-pedagogicheskoj-kompetentnosti-kak-neobhodimoe-uslovie-dlja-razvitija-lichnostnogo-tvorcheskogo-i-jesteticheskogo-potenciala-obuchajuschihsja.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/742-formirovanie-pedagogicheskoj-kompetentnosti-kak-neobhodimoe-uslovie-dlja-razvitija-lichnostnogo-tvorcheskogo-i-jesteticheskogo-potenciala-obuchajuschihsja.html

В гимназии прошла декада МО «Гармония». Тема: «Формирование педагогической компетентности, как необходимое условие для развития личностного, творческого и эстетического потенциала обучающихся». Цель: развитие духовно- нравственного мировозрения обучающихся, обеспечение системного подхода к созданию условий для становления и развития высоконравственного, ответственного, творческого, инициативного, компетентного гражданина.

Открытие методической недели началось с акции «Поделись улыбкой». Украшением методической недели МО «Гармония» явилась выставка творческих работ «Прекрасное вокруг нас», в которой были представлены творческие работы, подготовленные учениками педагогов Богатыренко И.П., Досыбаевой Ж.I., Рахимовой Л.А.  В фойе был организован онлайн- концерт воспитанников вокального и хореографического кружков. Руководители: Поливцева Е.Н., Рысбаев У.О., Курумбаева Ж.М. Все мероприятия соответствовали принципам развития личностного, творческого и эстетического потенциала обучающихся.   

В рамках декады учителями методического объединения «Гармония» Севостьяновой Т.В., Кучербаевой М.Д., Богатыренко И.П., Поливцевой Е.Н., Досыбаевой Ж.И., Рысбаевым У.О., Рахимовой Л.А. проведены открытые уроки, которые показали системный подход в обучении и воспитании. Педагогами была создана атмосфера заинтересованности, направленная на формирование внутреннего познавательного интереса.

Очень ярко, интересно и познавательно была показана внеклассная работа. Педагогами Курумбаевой Ж.М., Рысбаевым У.О., Поливцевой Е.Н., Севостьяновой Т.В., Ескермесовой Г., Богатыренко И.П., Домыбаевой Ж.И., были даны мастер- классы, лекции- практикумы, открытые занятия, которые наглядно показали развитие творческого и эстетического потенциала обучающихся, а также мастерство и профессионализм педагогов.

Для молодых и вновь прибывших педагогов была проведена экскурсия в музей "История школы". Руководитель музея Севостьянова Т.В. в лекции раскрыла тему: «Воспитание чувства патриотизма, любви к своей малой Родине».  

Педагогами-психологами   Сахиевой С.В., Альмуратовой Б.Б. были проведены открытые занятия. Интересные ситуационные задания, позволили в полной мере раскрыть тему занятий и добавить в «копилку знаний» педагогов новые методы и приемы, для дальнейшего применения в воспитательном процессе. 

Творческий микс «Весенний фейерверк» Рахимовой Л.А. и видео- коллаж о проведении декады МО «Гармония», празднично и торжественно закрыли декаду. Предметы эстетического цикла развивают личностный, творческий и эстетический потенциал обучающихся. Педагоги показали высокий уровень подготовки, заинтересовали учеников творчеством с погружением в народные традиции, что способствовало более глубокому развитию духовно- нравственного мировозрения обучающихся.


Учитель музыки: Поливцева Елена Николаевна


]]>

В гимназии прошла декада МО «Гармония». Тема: «Формирование педагогической компетентности, как необходимое условие для развития личностного, творческого и эстетического потенциала обучающихся». Цель: развитие духовно- нравственного мировозрения обучающихся, обеспечение системного подхода к созданию условий для становления и развития высоконравственного, ответственного, творческого, инициативного, компетентного гражданина.

Открытие методической недели началось с акции «Поделись улыбкой». Украшением методической недели МО «Гармония» явилась выставка творческих работ «Прекрасное вокруг нас», в которой были представлены творческие работы, подготовленные учениками педагогов Богатыренко И.П., Досыбаевой Ж.I., Рахимовой Л.А.  В фойе был организован онлайн- концерт воспитанников вокального и хореографического кружков. Руководители: Поливцева Е.Н., Рысбаев У.О., Курумбаева Ж.М. Все мероприятия соответствовали принципам развития личностного, творческого и эстетического потенциала обучающихся.   

В рамках декады учителями методического объединения «Гармония» Севостьяновой Т.В., Кучербаевой М.Д., Богатыренко И.П., Поливцевой Е.Н., Досыбаевой Ж.И., Рысбаевым У.О., Рахимовой Л.А. проведены открытые уроки, которые показали системный подход в обучении и воспитании. Педагогами была создана атмосфера заинтересованности, направленная на формирование внутреннего познавательного интереса.

Очень ярко, интересно и познавательно была показана внеклассная работа. Педагогами Курумбаевой Ж.М., Рысбаевым У.О., Поливцевой Е.Н., Севостьяновой Т.В., Ескермесовой Г., Богатыренко И.П., Домыбаевой Ж.И., были даны мастер- классы, лекции- практикумы, открытые занятия, которые наглядно показали развитие творческого и эстетического потенциала обучающихся, а также мастерство и профессионализм педагогов.

Для молодых и вновь прибывших педагогов была проведена экскурсия в музей "История школы". Руководитель музея Севостьянова Т.В. в лекции раскрыла тему: «Воспитание чувства патриотизма, любви к своей малой Родине».  

Педагогами-психологами   Сахиевой С.В., Альмуратовой Б.Б. были проведены открытые занятия. Интересные ситуационные задания, позволили в полной мере раскрыть тему занятий и добавить в «копилку знаний» педагогов новые методы и приемы, для дальнейшего применения в воспитательном процессе. 

Творческий микс «Весенний фейерверк» Рахимовой Л.А. и видео- коллаж о проведении декады МО «Гармония», празднично и торжественно закрыли декаду. Предметы эстетического цикла развивают личностный, творческий и эстетический потенциал обучающихся. Педагоги показали высокий уровень подготовки, заинтересовали учеников творчеством с погружением в народные традиции, что способствовало более глубокому развитию духовно- нравственного мировозрения обучающихся.


Учитель музыки: Поливцева Елена Николаевна


]]>
admin Fri, 04 Mar 2022 09:37:56 +0600
«Самопознание: педагогика Любви и творчества» https://1-taraz.mektebi.kz/main/730-samopoznanie-pedagogika-ljubvi-i-tvorchestva.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/730-samopoznanie-pedagogika-ljubvi-i-tvorchestva.html

В гимназии прошла декада «Самопознание: педагогика Любви и творчества». Цель декады заключалась в развитии системы духовно-нравственного воспитания детей, привлечение обучающихся в мир общечеловеческих ценностей.  «Курс «Самопознание» помогает человеку найти себя, раскрыть лучшие качества, не изменить себе, сохранить свое достоинство и всегда оставаться человеком в полном смысле этого слова. По существу, все истории человечества есть не что иное, как постоянный и непрерывный процесс нравственного самосовершенствования». (С.А.Назарбаева)

         Каждый день декады нёс определённую нагрузку, имел свой девиз. Все мероприятия соответствовали принципам природосообразности и культуросообразности: были направлены на определённый возраст. Буквально вся школа активно и сознательно принимала участие в мероприятиях декады.

Демонстрировался фильм, посвящённый С.А.Назарбаевой, звучали песни. Библиотекарь гимназии, организовала в библиотеке книжную выставку "Мать милосердия" о деятельности автора программы нравственно-духовного образования «Самопознание» С А Назарбаевой.

В рамках декады учителями самопознания Сахиевой С.В., Тавановой Г.Б., Ушкемпир А.Н., Оксикбай Е.Е., Рашидовой А.Р., проведены открытые уроки, которые начинались с позитивного настроя. Дети слушали и обсуждали притчи, рассказы, сказки. Расскрывался и обсуждался смысл цитаты урока.

7

Организована интересная  творческая деятельность. Уроки расширили знания детей о добре, доброте, отзывчивости, содружестве,  мотивировали детей на совершение добрых  поступков, добрых дел во благо других людей, содействовали эмоционально-эстетическому,   духовно-нравственному и интеллектуальному развитию обучающихся. 

Для молодых педагогов  учителя самопознания Елеушева Г.С. и Асадилова Т.М. организовали мастер классы "Дорога Любви в страну "Самопознания", "Программа духовно-нравственного воспитания "Самопознание". Организованы "Фотовыставка" и конкурсы рисунков, эссе.

Предмет "Самопознание" действительно помогает человеку найти себя, раскрыть свои лучшие качества, сохранять свое достоинство и всегда оставаться Человеком, в полном смысле этого слова.

Учитель самопознания:  Сахиева Светлана Владимировна



]]>


В гимназии прошла декада «Самопознание: педагогика Любви и творчества». Цель декады заключалась в развитии системы духовно-нравственного воспитания детей, привлечение обучающихся в мир общечеловеческих ценностей.  «Курс «Самопознание» помогает человеку найти себя, раскрыть лучшие качества, не изменить себе, сохранить свое достоинство и всегда оставаться человеком в полном смысле этого слова. По существу, все истории человечества есть не что иное, как постоянный и непрерывный процесс нравственного самосовершенствования». (С.А.Назарбаева)

         Каждый день декады нёс определённую нагрузку, имел свой девиз. Все мероприятия соответствовали принципам природосообразности и культуросообразности: были направлены на определённый возраст. Буквально вся школа активно и сознательно принимала участие в мероприятиях декады.

Демонстрировался фильм, посвящённый С.А.Назарбаевой, звучали песни. Библиотекарь гимназии, организовала в библиотеке книжную выставку "Мать милосердия" о деятельности автора программы нравственно-духовного образования «Самопознание» С А Назарбаевой.

В рамках декады учителями самопознания Сахиевой С.В., Тавановой Г.Б., Ушкемпир А.Н., Оксикбай Е.Е., Рашидовой А.Р., проведены открытые уроки, которые начинались с позитивного настроя. Дети слушали и обсуждали притчи, рассказы, сказки. Расскрывался и обсуждался смысл цитаты урока.

7

Организована интересная  творческая деятельность. Уроки расширили знания детей о добре, доброте, отзывчивости, содружестве,  мотивировали детей на совершение добрых  поступков, добрых дел во благо других людей, содействовали эмоционально-эстетическому,   духовно-нравственному и интеллектуальному развитию обучающихся. 

Для молодых педагогов  учителя самопознания Елеушева Г.С. и Асадилова Т.М. организовали мастер классы "Дорога Любви в страну "Самопознания", "Программа духовно-нравственного воспитания "Самопознание". Организованы "Фотовыставка" и конкурсы рисунков, эссе.

Предмет "Самопознание" действительно помогает человеку найти себя, раскрыть свои лучшие качества, сохранять свое достоинство и всегда оставаться Человеком, в полном смысле этого слова.

Учитель самопознания:  Сахиева Светлана Владимировна



]]>
admin Mon, 28 Feb 2022 18:15:33 +0600
Қазақ тілі мен әдебиеті пән апталығы https://1-taraz.mektebi.kz/main/734-aza-tl-men-debiet-pn-aptalyy.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/734-aza-tl-men-debiet-pn-aptalyy.html

Гимназиямызда 1-12.02.2022ж. "Қазақ тілі мен әдебиеті: оқыту үдерісінде жаңа технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» атты қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің онкүндігі өтті. Бірлестік мұғалімдері ашық сабақтармен қатар, «Ғасыр ақыны – Мұқағали» шығарма байқауын, «Тілімде менің сыры терең жаным бар…» эссе байқауын және «Мемлекеттік рәміздер - ұлттың мақтанышы», «Жырлайды жүрек», «Жас ақындар жырлайды» атты сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырды. Онкүндіктің жабылу салтанатына орай  «Тіл. Әдебиет. Тағылым» атты іс-шара өтіп, оған белсене қатысқан гимназия жас мамандары білімдері мен дүниетанымдарын ортаға салып, бақ сынасты. Әр бірлестік жас мамандарының басын қосқан байқау жеңімпаздарды марапаттаумен аяқталды. Сондай-ақ жеңімпаз топ мүшелерінің үздік мақалалары Республикалық "Қазақ білімі" ғылыми-әдістемелік журналына тегін жарияланатын болды.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Есенов Ш.Н.


]]>

Гимназиямызда 1-12.02.2022ж. "Қазақ тілі мен әдебиеті: оқыту үдерісінде жаңа технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» атты қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің онкүндігі өтті. Бірлестік мұғалімдері ашық сабақтармен қатар, «Ғасыр ақыны – Мұқағали» шығарма байқауын, «Тілімде менің сыры терең жаным бар…» эссе байқауын және «Мемлекеттік рәміздер - ұлттың мақтанышы», «Жырлайды жүрек», «Жас ақындар жырлайды» атты сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырды. Онкүндіктің жабылу салтанатына орай  «Тіл. Әдебиет. Тағылым» атты іс-шара өтіп, оған белсене қатысқан гимназия жас мамандары білімдері мен дүниетанымдарын ортаға салып, бақ сынасты. Әр бірлестік жас мамандарының басын қосқан байқау жеңімпаздарды марапаттаумен аяқталды. Сондай-ақ жеңімпаз топ мүшелерінің үздік мақалалары Республикалық "Қазақ білімі" ғылыми-әдістемелік журналына тегін жарияланатын болды.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Есенов Ш.Н.


]]>
admin Mon, 14 Feb 2022 18:29:55 +0600
Предметная неделя русского языка и литературы https://1-taraz.mektebi.kz/main/723-predmetnaja-nedelja-russkogo-jazyka-i-literatury.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/723-predmetnaja-nedelja-russkogo-jazyka-i-literatury.html

24 января в гимназии №1 имени Алихана Бокейханова стартовала неделя русского языка и литературы, которая продлилась до 29 января.

     Основная цель предметной недели – рассмотреть различные способы конструирования (моделирования) урока в контексте профессиональной деятельности педагога, необходимые для реализации учебного успеха обучающихся. Учителя русского языка и литературы провели открытые уроки, онлайн-уроки, внеклассные мероприятия по русскому языку и литературе для 2-7 классовВсе мероприятия были проведены согласно намеченному плану. При подготовке мероприятий учителями русского языка и литературы учитывались интересы обучающихся, их индивидуальные особенности, креативные способности. 

      Каждому педагогу удалось достичь поставленной цели в формировании познавательной мотивации обучения, расширения кругозора детей, воспитании ответственности, чувства взаимопомощи, товарищества.

Учитель русского языка и литературы: Предигер Ирина Владимировна
]]>

24 января в гимназии №1 имени Алихана Бокейханова стартовала неделя русского языка и литературы, которая продлилась до 29 января.

     Основная цель предметной недели – рассмотреть различные способы конструирования (моделирования) урока в контексте профессиональной деятельности педагога, необходимые для реализации учебного успеха обучающихся. Учителя русского языка и литературы провели открытые уроки, онлайн-уроки, внеклассные мероприятия по русскому языку и литературе для 2-7 классовВсе мероприятия были проведены согласно намеченному плану. При подготовке мероприятий учителями русского языка и литературы учитывались интересы обучающихся, их индивидуальные особенности, креативные способности. 

      Каждому педагогу удалось достичь поставленной цели в формировании познавательной мотивации обучения, расширения кругозора детей, воспитании ответственности, чувства взаимопомощи, товарищества.

Учитель русского языка и литературы: Предигер Ирина Владимировна
]]>
admin Mon, 31 Jan 2022 17:45:33 +0600
Предметная неделя методического объединения учителей начальных классов https://1-taraz.mektebi.kz/main/713-predmetnaja-nedelja-metodicheskogo-obedinenija-uchitelej-nachalnyh-klassov.html https://1-taraz.mektebi.kz/main/713-predmetnaja-nedelja-metodicheskogo-obedinenija-uchitelej-nachalnyh-klassov.html

В период с 06.12.2021 г. – по 25.12.2021 г. в гимназии 1 имени А.Бокейханова была проведена предметная неделя методического объединения учителей начальных классов: «Непрерывное совершенствование уровня профессиональной компетенции педагога как условие и средство обеспечения нового качества образования. От компетентности учителя к компетентности ученика». 

В период проведения декады опытные педагоги гимназии показали свой разносторонний подход к проведению открытых уроков, внеклассных мероприятий, а также конкурсов различных видов, которые были посвящены 30 - летию Независимости Казахстана 

Были проведены мастер-классы, что поспособствовало обмену опытом среди учителей, получения новых знаний молодым специалистам. Главной целью мастер классов, было рассказать о понятии «функциональная грамотность»

Внеклассные мероприятия были направлены на развитие интереса к обучению среди младших школьников. Данный вид работы был проведён в игровой форме, что позволило ученикам отвлечься от традиционных занятий. Дети принимали активное участие во всех мероприятиях. Самые активные участники и победители конкурсов были награждены памятными грамотами и дипломами. План проведения декады и намеченные цели были выполнены.

Учитель начальных классов Тасканбаева Г.П.


]]>

В период с 06.12.2021 г. – по 25.12.2021 г. в гимназии 1 имени А.Бокейханова была проведена предметная неделя методического объединения учителей начальных классов: «Непрерывное совершенствование уровня профессиональной компетенции педагога как условие и средство обеспечения нового качества образования. От компетентности учителя к компетентности ученика». 

В период проведения декады опытные педагоги гимназии показали свой разносторонний подход к проведению открытых уроков, внеклассных мероприятий, а также конкурсов различных видов, которые были посвящены 30 - летию Независимости Казахстана 

Были проведены мастер-классы, что поспособствовало обмену опытом среди учителей, получения новых знаний молодым специалистам. Главной целью мастер классов, было рассказать о понятии «функциональная грамотность»

Внеклассные мероприятия были направлены на развитие интереса к обучению среди младших школьников. Данный вид работы был проведён в игровой форме, что позволило ученикам отвлечься от традиционных занятий. Дети принимали активное участие во всех мероприятиях. Самые активные участники и победители конкурсов были награждены памятными грамотами и дипломами. План проведения декады и намеченные цели были выполнены.

Учитель начальных классов Тасканбаева Г.П.


]]>
admin Mon, 27 Dec 2021 17:10:12 +0600