Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 27 қаңтардағы
№ 83 бұйрығымен
бекітілген
Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.11.2021 №561 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
- Осы Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары (бұдан әрі Қағидалар) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінің 139-бабының 7-тармағына, "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заң) сәйкес әзірленді, педагогтерді аттестаттау және педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) тәртібін айқындайды.
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
3. Педагогтерді аттестаттау "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының 1-тармағы 3) тармақшасына сәйкес бес жылда бір реттен сиретпей, білім беру ұйымдарының басшылары – "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабының 5-тармағына сәйкес үш жылда бір рет, білім беру ұйымдары басшыларының орынбасарлары – осы Қағидалардың 130-тармағына сәйкес үш жылда бір рет өткізіледі.
4. Тиісті саланың уәкілетті органдарында, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың білім беруді басқару органдарында (бұдан әрі – аттестаттаушы орган) педагогтерді аттестаттау үшін осы мемлекеттік органдардың бірінші басшысының бұйрығымен мынадай біліктілік санаттары үшін комиссиялар құрылады:
"педагог" – білім беру ұйымдарында;
"педагог-шебер" – білім беру саласындағы уәкілетті органның жанында.
8. Комиссия төрағасы мен төрағаның орынбасары Комиссия мүшелерінің арасынан сайланады.
9. Салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдарының педагогтерін аттестаттауды тиісті саладағы уәкілетті органның Комиссиясы жүзеге асырады.
11. Комиссияның отырысы, егер оған оның құрамының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі.
2-тарау. Аттестаттауды өткізу тәртібі
15. Аттестаттау мынадай кезеңдерді қамтиды:
педагогтер үшін:
1) Біліктілік тестілеуі;
2) эссе;
3) біліктілік бағалауы;
4) қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау;
білім беру ұйымдары басшысының орынбасарлары, басшының орынбасарлары және әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
1) біліктілік бағалауы;
2) қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау;
3) аттестаттау комиссиясының отырысында қызмет нәтижелерін көрсете отырып сұхбат жүргізу (өзін-өзі бағалау және комиссияның бағалауы сәйкес келмеген жағдайда);
білім беру ұйымдарының және әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары үшін:
1) Біліктілік тестілеуі;
2) біліктілік бағалауы;
3) қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау;
4) Комиссия отырысында қызмет нәтижелерін көрсете отырып сұхбат жүргізу (өзін-өзі бағалау және комиссияның бағалауы сәйкес келмеген жағдайда).
1-параграф. Біліктілік тестілеуін өткізу тәртібі
16. Аттестаттаудың бiрiншi кезеңiнде Біліктілік тестілеуі өткiзiледi. Біліктілік тестілеуін тапсыру үшін педагог дипломда көрсетілген мамандығы немесе негізгі лауазымы бойынша осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық тестілеу орталығына (бұдан әрі – ҰТО) немесе ол белгілеген ұйымға өтініш береді. Біліктілік тестілеуінен өтуге өтініш берген кезде педагогтер тапсыру тілін (мемлекеттік, орыс), күнін, уақытын таңдайды.
17. ҰТО немесе ол белгілеген ұйым Біліктілік тестілеуінің операторы болып табылады. Біліктілік тестілеуі электрондық форматта өткізіледі.
18. Педагогтің тестілеу тапсыру үшін берген өтініші ҰТО-ның немесе ол белгілеген ұйымның деректер базасына түседі. ҰТО немесе ол белгілеген ұйым педагогтің жеке кабинетіне осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеуге рұқсаттама жібереді.
Тестілеуден кемінде 50 балл жинаған техникалық және кәсіптік, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының тәжірибесі жоқ кандидаттарына "педагог" біліктілік санаты беріледі.
педагогтер:
күнтізбелік жыл ішінде 1 (бір) рет – ақысыз;
күнтізбелік жыл ішінде 1 (бір) рет қайта өту ақылы негізде;
күнтізбелік жыл ішінде 1 (бір) рет мерзімінен бұрын аттестаттауға өтініш берген педагогтер – ақысыз;
сынақ (педагогтің қалауы бойынша) – күнтізбелік жыл ішінде ақылы негізде;
педагогикалық (мамандықтар) бағыттар бойынша техникалық және кәсіптік, жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар, тәжірибесі жоқ кандидаттар:
күнтізбелік жыл ішінде 1 рет – ақысыз;
білім беру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары күнтізбелік жылда 1 (бір) рет – ақысыз;
күнтізбелік жыл ішінде 1 (бір) рет қайта өту ақылы негізде;
сынақ (қалауы бойынша) – күнтізбелік жыл ішінде ақылы негізде.
22. Біліктілік тестілеуі келесі тест тапсырмаларынан тұрады:
1) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының педагогтері үшін:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология" – отыз тапсырма;
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
2) Бастауыш білім беру педагогтері пәндер бойынша тест тапсырады:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" (қазақ немесе орыс тілі (оқыту тілі бойынша), әдебиеттік оқу, математика) – жетпіс тапсырма;
3) Негізгі орта және жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
4) Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Психология негіздері" – отыз тапсырма;
5) Интернаттық ұйымдардың, жатақханалардың тәрбиешілері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Психология негіздері" – отыз тапсырма;
6) Арнайы ұйымдардың тәрбиешілері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Психология негіздері" – отыз тапсырма;
7) Арнайы білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Арнайы педагогика және оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" – отыз тапсырма;
8) Білім беру ұйымдарының әдіскерлері үшін (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерінен басқа):
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
9) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін:
Жалпы білім беретін пәндер бойынша педагогтер:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
Жалпы кәсіптік және арнайы, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бойынша педагогтер:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Қызмет бағыты бойынша" – жетпіс тапсырма;
Өндірістік оқыту шеберлері:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
Өзге лауазымдағы педагогтер:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
"Психология негіздері" – отыз тапсырма;
10) Таңдау бойынша дене шынықтыру педагогтері үшін:
1) "Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
2) "Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма;
не тиісті уәкілетті органның бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің – Елбасының тестілерін өткізу қағидаларына сәйкес (білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ұйым жүргізеді) Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің – Елбасының тестілерін таңдау бойынша тапсыра алады.
11) педагогикалық (мамандықтар) бағыттар бойынша техникалық және кәсіптік, жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар, тәжірибесі жоқ кандидат:
"Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы бағыты бойынша:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология" – отыз тапсырма;
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма.
12) Білім беру ұйымдарының (оның ішінде әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары үшін:
"Заңнаманы білу" бағыты бойынша – сексен сұрақ:
Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі – жиырма сұрақ;
Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы кодекс – жиырма сұрақ;
"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы – жиырма сұрақ;
"Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы – он сұрақ;
"Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы – он сұрақ;
"Басқарушылық құзыреттер" бағыты бойынша – жиырма сұрақ.
23. Мынадай балл алған жағдайда тестілеу нәтижесі оң болып саналады:
1) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының педагогтері үшін:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология":
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
2) Бастауыш оқыту педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
3) Негізгі орта және жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
4) Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Психология негіздері":
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
5) Интернаттық ұйымдардың, жатақханалардың тәрбиешілері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Психология негіздері" – отыз тапсырма:
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
6) Арнайы ұйымдардың тәрбиешілері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Психология негіздері" – отыз тапсырма:
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
7) Арнайы білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%;
"Психология негіздері" бағыты бойынша – отыз тапсырма:
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
8) Білім беру ұйымдарының әдіскерлері үшін (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлерінен басқа):
"Оқу пәнінің мазмұны":
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 30%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 40%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 70%.
9) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Қызмет бағыты бойынша" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Психология негіздері" – отыз тапсырма:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
10) Дене шынықтыру педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"педагог-модератор" біліктілік санаты – 60%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты – 70%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты – 80%;
"педагог-шебер" біліктілік санаты – 90%.
Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің – Елбасының тестілері:
"педагог", "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаттары дайындықтың бастапқы деңгейіне сәйкес келеді.
11) Педагогикалық (мамандықтар) бағыттар бойынша техникалық және кәсіптік, жоғары және/немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар тәжірибесі жоқ кандидаттар үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны":
"педагог" біліктілік санаты – 50%;
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 50%.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы бағыты бойынша:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология":
"педагог" біліктілік санаты – 50%.
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі":
"педагог" біліктілік санаты – 50%.
12) Білім беру ұйымдарының (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары үшін:
"Заңнаманы білу" бағыты бойынша:
"басшы-ұйымдастырушы" – 70%;
"басшы-менеджер" – 80%;
"басшы-көшбасшы" – 90%;
"Басқарушылық құзыреттер" бағыты бойынша:
"басшы-ұйымдастырушы" – 70%;
"басшы-менеджер" – 80%;
"басшы-көшбасшы" – 90%.
24. Пайыздар осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес Ауыстыру шкаласы бойынша балдарға ауыстырылады.
25. Біліктілік тестілеуінің уақыты:
"Математика", "Физика", "Химия", "Информатика" пәндері үшін – екі жүз қырық минутты;
"Мектепке дейінгі білім беру" және "Қосымша білім беру" бағыттары үшін – жүз жиырма минутты;
өзге педагогтер үшін – екі жүз он минутты құрайды.
26. ҰТО педагогтердің Біліктілік тестілеуін өткізу үшін тест тапсырмаларының базасын әзірлейді.
32. Біліктілік тестілеуін өткізу кезінде аудиториядан кезекшінің рұқсатынсыз және ілесіп жүруінсіз шығуға, бір-бірімен сөйлесуге, бір орыннан екінші орынға ауысуға, материалдармен алмасуға, аудиториядан материалдарды алып шығуға, аудиторияға заттарды (оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді, цифрлық смарт-аппаратураны) кіргізуге және пайдалануға жол берілмейді.
34. Тест тапсырмаларының жауаптарын бағалау келесі түрде жүзеге асырылады:
1) ұсынылған бес жауаптың ішінен бір дұрыс жауапты таңдайтын тапсырмалар үшін бір балл, қалған жағдайларда нөл балл беріледі;
2) ұсынылған нұсқадан бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын тапсырмалар үшін:
барлық дұрыс жауаптар үшін – екі балл;
жіберілген бір қате үшін – бір балл;
екі және одан да көп қателіктер үшін – нөл балл.
35. ҰТО немесе ол белгілеген ұйым педагогтердің деректер базасын қалыптастырады (өтініштерді қабылдау, ақпараттандыру үшін дербес деректерді енгізу: Жеке сәйкестендіру нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), өтініш берілген біліктілік санаты, тапсыру тілі, жұмыс орны, пәні).
37. ҰТО немесе Біліктілік тестілеуін өткізуге жауапты ол белгілеген ұйым:
1) компьютерлік кабинеттерді дайындауды;
2) компьютерлерді тестілеуді өткізуге бір күн қалғанда дайындауды;
3) аудиториялық қорды ұсынуды;
4) тұлғаның жеке басын тану технологиясын пайдалана отырып сәйкестендіруді немесе жеке басын куәландыратын құжат негізінде сәйкестендіруді және рұқсаттаманы, педагогтерді компьютерлік кабинетке жіберуді және оларды отырғызуды жүзеге асырады.
38. Біліктілік тестілеуін өткізу кезінде білім беру саласындағы уәкілетті органның өкілдері бақылаушы ретінде қатысады. Бақылаушылар тестілеуге қатысушыларға көмектеспейді. Тестілеуге кедергі келтіретін әрекеттерге жол берілмейді. Тестілеу тәртібін бұзғаны үшін бақылаушы өз функцияларын орындаудан шеттетіледі.
39. Тестілеу аяқталғаннан кейін педагог компьютер экранында көрсетілетін тестілеу нәтижелерімен танысады.
41. ҰТО Біліктілік тестілеуінен өткен тестіленушілердің электрондық деректер базасын бес жыл бойы сақтауды қамтамасыз етеді.
Апелляциялық комиссияның құрамына мемлекеттік органдардың өкілдері, мектепке дейінгі, орта және жалпы орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері кіреді.
Апелляциялық комиссия мүшелері тақ саннан тұрады. Апеляциялық комиссия мүшелері Комиссия отырыстарына ауысу құқығынсыз қатысады.
46. Апелляциялық комиссия өкілеттігінің қолданылу мерзімі күнтізбелік бір жылды құрайды.
47. Апелляция мынадай жағдайларда қаралады:
1) тест тапсырмаларының мазмұны бойынша:
дұрыс жауаптың негіздемесімен келіспеймін;
дұрыс жауап жоқ;
барлық ұсынылған нұсқалардан бір дұрыс жауапты таңдаумен тест тапсырмаларында біреуден артық дұрыс жауап бар (дұрыс жауаптардың барлық нұсқалары көрсетіледі);
тест тапсырмасы дұрыс құрастырылмаған.
2) техникалық себептер бойынша:
тест тапсырмаларында фрагменттің немесе мәтіннің болмауы.
54. Тестілеу аяқталған соң педагог эссе жазады. Берілетін уақыт – 30 минут. Қолданылатын сөз саны – 250-300 сөз. Жыл сайын эссе тақырыбын білім беру саласындағы уәкілетті орган анықтайды. Жазылған эссе педагогтің жеке кабинетінде ngt.testcenter.kz сілтемесі бойынша көрсетіледі.
55. Жазылған эссе педагогтің жеке кабинетіне жолданады.
3-параграф. Біліктілікті бағалауды өткізу тәртібі
57. Қажетті құжаттар болмаған жағдайда педагог жетіспейтін құжаттарды 3 жұмыс күні ішінде әкеледі.
4-параграф. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі
педагогтер үшін – осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау;
білім беру ұйымдарының (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары мен басшыларының орынбасарлары үшін – осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіне (бұдан әрі – Министрлік), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының Білім басқармаларына, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың білім бөлімдеріне;
немесе "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;
немесе egov.kz. "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі- портал) арқылы өтініш ұсынады.
Өтiнiш № 338 бұйрықпен бекітілген бiлiктiлiк талаптарына сәйкес санаттың өту мерзiмдерi мен кезектiлiгiн сақтай отырып берiледi.
Портал арқылы жүгінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне дайын құжаттарды беру күнін көрсете отырып, құжаттарды қабылдау туралы хабарлама келіп түседі.
71. Министрлік, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының Білім басқармалары, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың білім бөлімдері "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.
Көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) лауазымды тұлғаның шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалады.
Көрсетілетін қызметті берушіге, лауазымды тұлғаның шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.
Бұл ретте, көрсетілетін қызметті берушіге, лауазымды тұлғаның шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым түскенде, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарға толық жауап беретін шешім немесе басқа әкімшілік шара қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағымды жібермеуге құқылы.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.
Педагогтерді аттестаттаудан | |
____________________________ |
Ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысуға ӨТІНІШ
Мен, __________________________________________________________,
(педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
ЖСН __________________________________________________________
________________________________________________________________
(диплом бойынша мамандығы)
Мені___ ______біліктілік санатын беру (растау) – аттестаттау үшін 20____жылы ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі кезде (күні) ___ (айы) ______ жылғы дейін жарамды біліктілік санатына иемін немесе жоқ:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Тестілеуді тапсыру тілі (қажеттісінің астын сызу): қазақ/орыс.
Жұмыс орны:
________________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, лауазымы
Ұлттық біліктілік тестілеуіне қатыса отырып, мен жеке мәліметтерімді өңдеуге келісемін.
Мен тестілеуден өтетін ғимаратта тыйым салынған заттардың бірін пайдалануға тырысқаным үшін жауапкершілік туралы, тиісті акт жасай отырып алып тастау туралы хабардармын.
Тыйым салынған зат табылған жағдайда бес жыл мерзімге (білім беру ұйымдарының басшылары – үш жылға) аттестаттаудан өту құқығынан айырылатыным хабарланды.
Ұлттық біліктілік тестілеуін өткізу кезінде қағидаларды бұзу фактілері анықталған кезде, сондай-ақ бейнежазбаны қарау кезінде анықталған кезде тапсыру мерзіміне қарамастан акт жасалатыны және нәтижелердің күші жойылатыны хабарланды.
Тыйым салынған заттар:
ұялы байланыс құралдары (пейджер, Ұялы Телефондар, планшеттер, айпэд (iPad), айпод (iPod), айфон (iPhone), смартфон (SmartPhone), Смартчастар);
ноутбуктер, плеерлер, модемдер (мобильді роутерлер);
радиоэлектрондық байланыстың кез келген түрлері (вай-фай (Wi-Fi), блютуз (Bluetooth), дест (Dect), 3G, 4G, 5G;
сымды және сымсыз құлаққаптар және басқалар;
шпаргалкалар және оқу-әдістемелік әдебиеттер;
калькулятор және түзеткіш сұйықтықтар.
"____" __________ 20 ___ жыл __________________
(қолы)
Педагогтерді аттестаттаудан |
Ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысуға РҰҚСАТТАМА
Облыс/Аудан / Мектеп |
ПЕДАГОГТІҢ РҰҚСАТТАМАСЫ Т. А.Ә. (болған жағдайда): ____________ ТСК: _____________ ЖСН: ___________________ Жоспарланған біліктілік санаты: ___________________ Білім беру ұйымының деңгейі педагог жұмыс істейді: ___________________ Тестілеу орны: ____________________________________________________ Мекен жайы: ________________________________________________ Аудитория: ________________________________ Тестілеуді тапсыру тілі: ________________________________ Тестілеу күні: ________________________________ Тестілеуге тіркелудің басталу уақыты: ________________________________ Тестілеу пәндері: 1. _____________________________________________ 2. ____________________________________________ Төрағасы аттестаттау комиссиясының: ___________ ____________________ (қолы) (Т. А.Ә. (болған жағдайда)) Педагог: ___________ ________________________________ (қолы) (Т. А. Ә. (болған жағдайда)) Рұқсаттаманы беру күні: |